Wednesday, August 11, 2010

Buku Baru: Rancang Bahagia Suami Isteri

1. Alhamdulillah, buku ke5 saya tlah terbit. Buku rancang bahagia suami isteri tajuknya. Ia adalah enhanced version buku miang2lelaki. Perlu ditukar tajuk kerana miang2 lelaki agak over tajuknya.

2. Rncg Bahagia Suami Isteri mengajak para suami-isteri mbawa keluarga kesyurga, mngajak suami mbelai isteri, mgajak isteri menawan suami dan mgingatkan isteri spaya ambil tahu hal harta dan harta spencarian dan mengajak suami utk terus mrancang wang dan juga membelai isteri. Ia juga bisikan hati seorg suami pada isteri dan harapan isteri kpd seorang suami.

3. RBSI ini tidak bermaksud lengkap kerana kebahagian yg dicari perlu di lakukan dgn pelbagai cara. RBSI hanya mengambil satu atau dua unsur tersebut.

Moga RBSI akan menyumbang sedikit sebanyak terhadap pembinaan keluarga sholehah secara direct atau indirect.

5 comments:

  1. Assalamualaikum warahmatullah,

    Alhamdulillah...Moga banyak lagi tajuk yang akan menyusul...Amin.

    Selamat menyambut Syawal yang bakal menjelang bersama keluarga tersayang...

    Wasalam

    ~UmiKalthumNgah~

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, saya salah seorang pembaca RBSI sejak bulan lepas, sangat bermanfaat isi2nya buat persediaan saya meniti alam berumahtangga pada Disember ini, teruskan menulis ye, dan doakan saya =)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, saya salah seorang pembaca RBSI sejak bulan lepas, sangat bermanfaat isi2nya buat persediaan saya meniti alam berumahtangga pada Disember ini, teruskan menulis ye, dan doakan saya =)

    ReplyDelete
  4. Izudinz..good 2 hear that. Alhamdulh.

    ReplyDelete
  5. Assalamu 'alaikum, Tuan.

    Semoga Tuan sentiasa dilimpahkan ramhmat dan berkat oleh Allah SWT.

    Saya adalah salah seorang yang bertuah kerana menjumpai buku Tuan ini di rak kedai buku MPH Giant Senawang.

    Pada awalnya saya teragak-agak hendak membeli buku tersebut kerana kulit bahagian belakang buku tersebut terdapat kesan berlipat. Namun memandangkan itu adalah buku RBSI terakhir yang ada di situ dan khuatir tidak boleh menjumpainya di kedai buku yang lain, selepas meneliti sedikit kandungannya, saya terus membelinya. Saya sangat berpuas hati dengan kandungan buku RBSI dan merasa sangat bertuah kerana memilikinya. :)

    Saya berpandangan bahawa buku Tuan ini sangat sesuai dijadikan hadiah perkhawinan. Setiap bulan ada sahaja jemputan perkahwinan yang saya dapat (saya percaya orang lain juga begitu). Alangkah baik, sekiranya saya dapat menghadiahkan buku RBSI berbanding wang RM 20 kepada pasangan pengantin baru. Ia mungkin saja boleh menjadi sebuah sunnah hasanah. :)

    Bolehkah saya tahu bagaimana saya boleh mendapatkan buku Tuan dalam jumlah yang banyak (dalam 10-20 unit) dan kalau boleh dengan harga diskaun untuk saya jadikan sebagai hadiah perkahwinan. :)

    Saya boleh dihubungi melalui e-mel: ibn_safir@yahoo.com.

    Atas kerja sama yang tuan berikan saya dahului dengan ucapan jazakumullahu khayran.

    ReplyDelete

salam sejahtera, sudi sudikan memberi komen dan mempromosi ilmu dalam blog ini. T.kasih.