Tuesday, April 11, 2006

Welcome: Selamat Datang Ke Blog RancangHidup

Assalamualaikum. Peace Be Upon You.

[RancangHidup is a blog concentrating on Self Development, Financial Planning And Child Development. It is an effort to share my experiences based on my own experience, my reading and my observation. RancangHidup is a Malay word. Rancang mean Planning. Hidup mean Life. So RancangHidup is planning to ensure our life is structured and meaningful in order to achieve success in our world and hereafter. The target group is an adult age from 20s to 35. It will be written in Bahasa Melayu]

Salam Perkenalan.
Saya mengucapkan selamat datang kepada tuan puan sekelian. Terimakasih kerana melawat blog saya ini. Blog ini akan saya gunakan untuk berkongsi pengalaman saya yang saya dapat dari pengalaman sendiri, pembacaan dan pemerhatian saya. Konsentrasi akan di beri kepada pembangunan diri, perancangan kewangan dan pendidikan anak anak. Dengan perkongsian ini saya mengharapkan agar graf pembelajaran generasi muda 20an hingga 35 akan di percepatkan. Tolong doakan saya konsisten didalam menulis di blog ini.
hamdy

No comments:

Post a Comment

salam sejahtera, sudi sudikan memberi komen dan mempromosi ilmu dalam blog ini. T.kasih.