Thursday, June 05, 2008

Buku RANCANG HIDUP RANCANG WANG

Buku RANCANG HIDUP RANCANG WANG


[buku ini boleh didapati di MPH atau www.mph.com.my buat carian rancang hidup rancang wang. Jika di kedai MPH, tidakjumpa , bertanya lah di service counter mph, mungkin mereka kehabisanan stock]

Alhamdulillah, akhirnya buku pertama saya RANCANG HIDUP RANCANG WANG lahir pada hari Ahad 30 mac 2008. Keindahan lahirnya buku ini bagaikan indahnya rasa semasa kelahiran anak pertama 19 tahun yang lalu. Terima kasih kepada sahabat Zukri@iMedia production dan juga sahabat yang sanggup mendahulukan kos penerbitan.Buku ini saya terbitkan sendiri kerana konsep buku ini tidak bersesuaian dengan konsep penerbitan beberapa penerbit buku.

Konsep buku saya ialah "SATU BUKU CERITA SEMUA". Buku ini bertujuan untuk memberikan pasangan muda satu asas@foundation kehidupan dimana dengan membaca buku ini insyallah, pasangan muda akan mendapat perspektif rancang kehidupan secara keseluruhan didalam memulakan atau menjalani hidup. Ianya juga sesuai sehingga umur pertengahan 40an.

Terdapat 112 idea saya ketengahkan didalam aspek kehidupan:-

-Kehidupan
-Kerjaya
-Rancang Wang
-Pelaburan dan Perlindungan
-Membeli Rumah
-Mendidik Anak
-Konsep Rezeki.

http://www.rancanghidup.blogspot. com
Harga Buku RM18 (termasuk belanja Pos).
sila bank in ke Akaun Maybank 562106051253 Haron Mohd Yusof
dan sms@email nama dan alamat kpd saya di 013-3696712.

Diizinkan Allah, saya merancang utk membuat seminar separuh hari RANCANG HIDUP RANCANG WANG pada masa akan datang.

Semoga Allah Redha dan Memberi Keberkatan terhadap hidup kita.
hamdy

Kandungan Terperinci: utk kandungan terperinci, sila lihat posting yg lalu

1 comment:

  1. Salam.

    Saya mengetahui berkenaan buku saudara ini dalam rancangan radio IKIM "Dunia ku Buku". Berminat untuk membelinya. Buku Puan Roha yang saudara wawarkan dalam melayu-trade. Insya Allah akan membelinya dari saudara. Terima kasih.

    ReplyDelete

salam sejahtera, sudi sudikan memberi komen dan mempromosi ilmu dalam blog ini. T.kasih.