Tuesday, October 14, 2008

Mencuba Untuk Masuk Tv3

Hari ini saya mencuba utk masuk TV3 dalam program Wanita Hari Ini. Berikut surat saya kepada mereka. Tapi yg kelakar nya, saya menggunakan perkataan 'berhasrat'..hah kureng betul...lack of diplomacy dipihak saya. Well, ada rezeki dapat, tak ada rezeki akan cuba lagi.

>>>
Penerbit,
Wanita Hari Ini, TV3.

Cadangan Sembang Sembang Buku.


Saya haron@hamdy berhasrat untuk menyumbang kedalam rancangan Wanita Hari Ini dengan mengutarakan dua buku terbitan saya sendiri @self-published, pada tahun ini, yang bertajuk Rancang Hidup Rancang Wang Dan Miang2Lelaki: Sepatutnya Berisi. Buku RHRW telah pun dijual sebanyak 2000.

Isi kandungan buku ini amat relevan kepada wanita hari ini.

Dalam buku Rancang Hidup Rancang Wang terdapat bab rancang wang yang yang berkaitan dengan wanita, yang menarik untuk disentuh dan juga bab pendidikan anak anak yang ditulis berdasarkan pengalaman dan praktikaliti.

Dalam buku Miang2Lelaki, tajuknya mungkin agak provokatif tetapi isi kandungannya relevan terutama dalam menggalakkan para suami membelai dan romantik kepada isteri dalam bab miang pada isteri. Ianya juga mengunjurkan suami supaya bertanggungjawab. Buku ini amat sesuai untuk dihadiahkan oleh wanita kepada suami mereka.

Saya juga pada masa ini sedang menulis satu buku bertajuk “Selembut Wanita-Biarlah Bersedia” yang mudah mudahan akan siap pada hujung tahun ini, insyallah.

Saya sertakan dua buku saya untuk pertimbangan penerbit.

Bersama Sama Membina Masyarakat.

Sekian Terima Kasih

2 comments:

salam sejahtera, sudi sudikan memberi komen dan mempromosi ilmu dalam blog ini. T.kasih.